"Strategie boje proti sociálnímu vyloučení na období 2011 - 2015."
str. 46 : .... předcházet vzniku a reprodukci sociálního znevýhodnění ... lze nejlépe tak,že jsou všechny děti vzdělávány v jednom,tzv. hlavním vzdělávacím proudu.Tedy všechny pohromadě za současné individuální podpory každému z nich podle jeho individuálních potřeb a k naplnění vzdělávacího potenciálu. .....
Tohle je geniální strategie Kocábovsko - Halíkovské kliky pro zrušení škol pro žáky se speciálními potřebami.
Vážení, kdyby tohle bylo možné,tak už dávno jezdíme pražským metrem na Mars a zpět!
Z hlediska výchovy má žák tři hlavní složky:Intelekt,temperament a shromažďovací paměť.
To ovšem netuší ani po 22 letech svobody výzkumný ústav pedagogický a stále pracuje s pravdoláskařskou definicí, že Rom je vlastně gádžo, kterého pánbůh z nějakého rozmaru natřel na hnědo. Jiný rozdíl tu není.
A podle toho vypadají výsledky.Edukace Romů - zvláště na prvním stupni - podle standartu pro gádže nebude nikdy fungovat.
Základním problémem je TEMPERAMENT a zcela jiný hodnotový systém.Ptám se odpovědných pracovníků ministerstva, jestli si četli Romské pohádky? Těžko ... takže o Romských hodnotách neví vůbec nic. Přestože mají státnice z psychologie, tak nerozumí Jungovi a funkci nevědomí.Hlavně že vedou ministerstvo a vyhodili křiklouna Bátoru.
Vážení šaškové z pedagogických a psychologických fakult, až si přiznáte, že nic nevíte o transformaci emocí, můžete se zeptat budhismu diamantové cesty o co jde. A najít nějakou sekulární verzi jejich 2500 let starých technik.
Tzv.transformace rušivých emocí totiž zároveň rekonstruuje eticko - hodnotovou stupnici žáka,na intuitivní, prožitkové úrovni.
Podstata tedy je: "Romský temperament je natolik divoký,že Romský intelekt se vůbec nedostane ke slovu" ! Vy si myslíte,že to jen tak zmizí v kolektivu "bílých dětí" které si samy s tímto jejich temperamentem neví rady?!
Ve shromažďovací paměti se střádají zážitky, vjemy, emoce a v žádném případě u narozených dětí není prázdný.Pojem pochází z budhistické psychologie,kde se mluví o karmě. Ale pro potřeby pedagogiky můžeme "naplnit" shromažďovací paměť standarty reakcí a chování rodu,etnika a rodiny.
Obsah shromažďovací paměti více méně nahodile ovlivňuje jak temperament, tak částečně intelekt.
Až konečně přijde rozumný ministr, vyhodí všechny výzkumníky a řekne, že Romové mají naprosto jiný temperament a obsah shromažďovací paměti - jsou tedy dětmi se specifickými edukačními potřebami a minimálně na prvním stupni potřebují specifický přístup.
Takže páni sociologové s diplomy z UK : Nikoli proto, že mají nízký INTELEKT. Ale protože mají dosti divoký temperament a jejich faktický hodnotový žebříček se vzděláním nepočítá. Divoký temperament vlasně používání intelektu znemožní.
A řekněme naprosto otevřeně - jsem z Ústí nad Labem. Dávky nejsou zvyšovány se vzděláním ...
Pokud dáte do "normální" třídy více jak dvě "standartní" romské děti,tak zcela jednoznačně neudržíte vzdělávací standart.
Specifikem soužití "bílých" dětí s romským etnikem je fakt, že nikoli gádžové pozvednou etický standart Romů.Ale "bílé" děti následují standart Romské mládeže. Tohle naprosto neumíme.
Kocáby i Halíky mohu vzít do Krásného Března v UnL. Soukromý sociologický průzkum na toto téma dělám již 8 let.
Vážený pane ministře, já nemám chuť studovat vaši kvalifikaci. Vám ale není divné, že protestuje asociace speciálních pedagogů?
Vážený čtenáři, navrhuji vyčíslit náklady na tvorbu tohoto vládou schváleného materiálu, vynásobit třema a dát dotyčným pracovníkům k úhradě. Panu ministrovi předepsat úhradu škody ve výši desetinásobku ceny tohoto vysoce objevného materiálu. Uvidíme, jestli potom dostanou rozum.
Podobné téma : Duše kontra psyché - kdo ovládá naše školství?
Konečně máme pravdomluvného ministra školství
Jelich debilitis v čele pedagogických fakult a pedagogický výzkum
Bludný balvan pro Halíka a Grygara č.14 - za papežskou neomylnost
Oligarcha Babiš se bojí VV - má proč?
Ústí nad Labem, 31.10.2011