Kdo jsem? Člověk, muž a žena. My :-)

Touha vysílaná k těm, od kterých nás docela zbytečně dělí třeba jen několik kilometrů. Ty kilometry nás však možná spíš spojují, než jen dělí.

 

Krok za krokem, stávám se stále více člověkem. Jak to dělám? Při vědomí toho, že nejsem jen tohle viditelné tělo se stále vědoměji i na dálku dotýkám všech těch, které tak rád bych měl vedle sebe. Sním? Ne bdím a pracuji. A přesto o nich vím. Díky za toto viditelné tělo, neboť díky jemu pak setkávání s nimi dává smysl. Radost, rozkoš, dítě, zranění, smutek i zmrtvýchvstání. Prostě život člověka - muže i ženy.  Podobné téma: 

Já, Evina, život a realita

Duše a tělo - veselý úvod do transpersonální psychologie

Láska i jako lehounký dotek ... má stále stejnou moc a sílu.

Jistota lásky - základní premisy

Láska není emoce, láska je stav, schopnost a síla

 


Ústí nad  Labem,  29.9.2014

Jan Rýznar

Autor: Jan Rýznar | pondělí 29.9.2014 12:02 | karma článku: 7,05 | přečteno: 289x
  • Další články autora

Jan Rýznar

Kdo já to jen vlastně jsem?

18.3.2017 v 8:10 | Karma: 14,49

Jan Rýznar

11.11. Den válečných veteránů

11.11.2015 v 7:18 | Karma: 10,18
  • Počet článků 228
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1556x
Jsem elektroinženýr, obor technická kybernetika - robotika. Ročník 1961.Mým stále výraznějším zájmem jsou bojové sporty a hraniční možnosti ducha i těla.Experimentální psychologie a sebepoznání, filozofie i diskuse a předvídání důsledků techniky - TA.
V neposlední řadě i úplně obyčejný život,kde musíme ověřovat vše,co jsme se naučili.