Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

z-VV-na-bliti

1. 11. 2011 22:52
Hmmm...

...kchul!

0 0
možnosti

Doa

1. 11. 2011 10:45
Pěkné!

Mě se blog líbil. Morbidní mi to nepřijde. Já sama bohužel mám potřebu o svých bolestech mluvit a diskutovat o nich. Bavit se o zemřelých příbuzných mi dává pocit, jako by "ožili". Existuje ale skupina lidí, která o tom naopak mluvit z nějakého důvodu nechce a nemůže. A to jsou Ti, kteří nepochopili Vaše sdílení tohoto článku....

Já mám naopak takové články ráda, protože ukazují hloubku člověka, což se o mnoha jiných článcích říct nedá... pěkné. R^

1 0
možnosti

ladyevil_cz

1. 11. 2011 7:18
Pokud je to osobní...

...je dost síla to dát na blog, ale proti gustu...jako slohovka ale napsáno...zajímavěR^

1 0
možnosti

lukekra

31. 10. 2011 17:56
je to dobre napsane

ale tohle by nemelo byt vystavovane verejne (urcite ne ta fotka).

0 0
možnosti

motylek_02

31. 10. 2011 16:54
dle meho nazoru

toto vyznani/popis je urcene pro sebe samotneho, Vase blizke a lidi kteri Vaseho otce znali. Vypada to spise jako druh psychoterapie. Povazuju za nevhodne clanek doprovazet fotkou otce v rakvi. Copak nemate jina fota nez tato?

0 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1556x
Jsem elektroinženýr, obor technická kybernetika - robotika. Ročník 1961.Mým stále výraznějším zájmem jsou bojové sporty a hraniční možnosti ducha i těla.Experimentální psychologie a sebepoznání, filozofie i diskuse a předvídání důsledků techniky - TA.
V neposlední řadě i úplně obyčejný život,kde musíme ověřovat vše,co jsme se naučili.