Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hph

13. 11. 2011 15:06
Na začátku křesťané,

na konci katolíci. Tak proti kterým teda jste? To není vyloženě jedno a totéž. Ale proč psát seriózně, když si můžu zanadávat a plivnout, že? Stejně většina uvidí rudý hadr "věřit je špatné/zaostalé" a zatleskají, detaily číst nebudou a karma poroste. A z informace z doslechu, co učitelka řekla, vzniká hon na čarodějnice. Proč se zeptat přímo učitelky, co tím myslela? Lepší je přece důvody si logicky samostatně doma odvodit, přisoudit jí ten, který se vám zdál nejhorší a zapálit pod ní hranici.

0 0
možnosti

_-1-_

13. 11. 2011 14:07
Teď jsem si udělal takovou hezkou vzdělávací desetiminutovku

..... a asi se zase začnu starat o své přežití.

Dilema praktika. ... Mám si naštípat dříví na zimu, nebo připravit záhony na jaro, abych mohl včas sázet brambory?

. nebo zalenoším a rozhodnu si

dilema vzdělance. ... Nastuduji si něco o duši, či psyché, nebo ještě jednou zkouknu ten super film o Rambovi?

0 0
možnosti

bofums

13. 11. 2011 12:17
Abych pravdu řekl, přiměl jsem se k přečtení celého blogu,

z něhož jsem si udělal závěr, že stále existují lidé, kteří  se klidně budou přít o to, " kolik andělů se vejde

na špičku jehly ". Nemyslím, že podobné disputace a prosazování svého názoru značně netolerantně

je tak důležité, abychom se  museli přít. Pokud jde o p. Halíka, připadá mně občas jako Vy, ovšem z jiné

strany. A pokud jde o mě, nevidím v podobných / dle mě zbytečných / sporech smysl života- poznal jsem

" věřící ", kteří byli mravně hluboko pod některými " nevěřícími". Hezký den !!!

0 0
možnosti

zpetak

13. 11. 2011 10:46
Hezky den.

Typicky cesky clanek typickeho Cecha. Uz na zacatku mne zarazila zminka o komunistech.Ze profesorka je komunistka, kdyz nesouhlasi se studentkou.Predne tohle ve vychove sve dcery odbourejte.Vase dcera by mela byt odprostena od Vaseho " dusevniho dedictvi" z doby historicky nedavne.Pak nema cenu studovat obor "dusevna" neb Vami je to hrube zkreslene. Navic typicky rodicovska reakce rodice, ktery vidi ve svem decku genia. A tak ucitele jsou blbci.......ze.

Co si tak podiskutovat s profesory a profesorkama nez neco zacnu psat? Takovou moznost mam u svych dcer. A plne ji vyuzivam. Jeste se nestalo, aby mne profesori odmitli.

1 0
možnosti

12dotuctu

13. 11. 2011 13:37
Re: Hezky den.

mě zarazila ta zmínka o krásné dceři.Asi pán opravdu v ní vidí Miss Genius.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1556x
Jsem elektroinženýr, obor technická kybernetika - robotika. Ročník 1961.Mým stále výraznějším zájmem jsou bojové sporty a hraniční možnosti ducha i těla.Experimentální psychologie a sebepoznání, filozofie i diskuse a předvídání důsledků techniky - TA.
V neposlední řadě i úplně obyčejný život,kde musíme ověřovat vše,co jsme se naučili.