Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

Cynyc_

24. 11. 2011 17:17
V jednom má pravdu.

"Takže se jedná přinejmenším o mentální retardaci." ;-)

0 0
možnosti
PS

Petr-007

24. 11. 2011 12:34
Pane Ryznare,

víte o tom, že po každé vaší masturbaci zemře koťátko? Jaký na to máte názor? Co vaše svědomí?

0 0
možnosti
MP

Martin V2

24. 11. 2011 9:30
neuvěřitelné

Musel sem si asi třikrát přečíst info o autorovi a stejně nemohu uvěřit, že takovou slátaninu bez hlavy, paty a myšlenky mohl sesmolit inženýr, kybernetik.

2 0
možnosti
Q

QQ.

24. 11. 2011 9:54
Re: neuvěřitelné

;-D  Presne to jsem dela i ja.

0 0
možnosti
PZ

Rájec

24. 11. 2011 9:24
dost možná

Pane autore, pokud čtete diskusní příspěvky, vězte, že ne všichni Vás považují za nedouka. Je to tema určitě k zamyšlení. Je asi pravda, že řada pojmů je pro běžné čtenáře neznámá. Jak potom mají chápat text, nebo dokonce usuzovat na jeho smysl, či pointu.

0 0
možnosti
JM

Malicekk

24. 11. 2011 8:59
slátanina,

nakonec jako vse od tohot bakalarskeho pedagogickeho nedouka

0 0
možnosti
JL

jirka1965

24. 11. 2011 8:56
Já bych šel ještě dále.

Jedině občané Řecka mohou filozofovat, vždyť to nejlepší pochází od nich a je to staré více než 2000 let, takže mají na co navazovat. To je podstata článku - církev se před 500 lety mýlila, tak teď se logicky mýlí také. Takže mi z toho vychází, že Řekové mají právo vést svět k lepším zítřkům. No a co my? My jsme barbaři - těmi jsme přeci v dobách před naším letopočtem byli, tak není možné, abychom byli něco jiného. Vážený pane, možná stačilo napsat - Jsem ateista a nemám rád Halíka s Grygarem. Za nejhorší považuji ty, co kritizují učení církve, ale neznají ho - úspěšně jste se zařadil.

0 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

24. 11. 2011 10:11
Re: Já bych šel ještě dále.

Nemyslím, že by takový Grofův fanoušek byl ateista.

0 0
možnosti
VK

VLAKR

24. 11. 2011 8:38
Přečetl jsem si článek

a jsem z něho dosti zmatený. Co tím chtěl autor vlastně říci a proč to napsal? A proč tam zmiňuje už v titulku Grygara, když prakticky celý článek je o římskokatolické církvi a Halíkovi. (Mimochodem připomínání několik staletí starých pochybení římskokatolické církve mi dnes připadá poněkud "out of date".) Že by snad autor obdržel od Grygara cenu "Bludný balvan"?  Nebo jenom autor nemá rád Grygara, Halíka a římskokatolickou církev? To poslední bude asi nejpravděpodobnější vysvětlení dosti zmateného článku.

1 0
možnosti
BT

markyz.Gero

24. 11. 2011 8:31
přečíst si tohle

Giordano Bruno, hnal by vás krokerm sviňským

0 0
možnosti
Q

QQ.

24. 11. 2011 8:21
Ani obsah, ani forma

1. clanek nema formu

2. clanek nema obsah

3. clanek je zbytecne agresivni

Muzete kritizovat a psat svuj nazor, ale nejdrive si sformulujte co chcete napsat a pak si to po sebe 10x prectete. Takto sepsany clanek se nehodi ani do hospody.Rv

6 0
možnosti
SN

kuča

24. 11. 2011 8:10
Pane autore !

:-).......jak jsem Vám psal už včera.....Vy jste opravdu postižen fobií s Halíka a Grygara! (Při Vašem vzdělání.) Rv

1 0
možnosti
X

xychteen

24. 11. 2011 8:14
Re: Pane autore !

Přiznám se, že já fobií netrpím, ale ta sysifosská přemoudřelá všeznalost mne občas taky pěkně... hněvá :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1556x
Jsem elektroinženýr, obor technická kybernetika - robotika. Ročník 1961.Mým stále výraznějším zájmem jsou bojové sporty a hraniční možnosti ducha i těla.Experimentální psychologie a sebepoznání, filozofie i diskuse a předvídání důsledků techniky - TA.
V neposlední řadě i úplně obyčejný život,kde musíme ověřovat vše,co jsme se naučili.