Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smoking Lilly

21. 1. 2012 0:48
Mohu-li Vam poradit....

zkuste to znovu....jako Robert Poch, nebo Daniela Pochova, XMarek, Kucharovic a vesekere dalsi:-(

0 0
možnosti

Dita_1

20. 1. 2012 17:36
*

Možná bude nejlepší, když zůstanete u té kybernetiky. Alespoň si nebudete dělat ostudu podobnými ubohostmi.

1 0
možnosti

mmaaxxxoo

20. 1. 2012 19:28
Re: *

A já s vámi mistře Pochu po dlouhé době souhlasím R^

1 0
možnosti

barman

20. 1. 2012 15:02
Jinak

tento článek nevidím, než jako rýznarokreténskou omáčku.

7 0
možnosti

julie k.

20. 1. 2012 14:57
Diagnoza

Po přečtení blogu mě napadlo, že duševní nemoc stejně jako neštěstí nechodí po horách, ale po lidech. Myslím, že zkušený psychiatr by dokázal i určit diagnozu. Autora neznám, jen  jsem  letmo zabrousila do starších blogů a pan autor tam popisuje, jak ho vlastní bratr vezl do blázince. To by vše vysvětlovalo.

7 0
možnosti

mountbiker

20. 1. 2012 14:43
Ubožáku Rýznare

zamindrákovanej.

4 0
možnosti

Dědek Plesnivák

20. 1. 2012 14:32
Tak mi to nedalo ...

a přečetl jsem si pár vašich výtvorů. Je tam spousta urážek, tak si dovolím taky jednu: jste opravdový ubožák! Rv

4 0
možnosti

Michal007

20. 1. 2012 14:00
"Pokud začneme Pravdou, tak k Lásce dojdeme"

To je autorovo zbožné přání, od něhož je daleko nejspíš na obou koncích.

 

"Pravda bez lásky je pouhá diktatura, láska bez pravdy vede na scestí." To je citát autorova obzvláštního oblíbence ;-D, autora dílka Láska v pravdě.

Dokud člověk nedospěje k poznání nutnosti vyváženosti jednotlivých principů, píše třeba jako Rýznar. 8-o

3 0
možnosti

NTPT_PODRUHY_ZAKAZANY

20. 1. 2012 13:46
co se kretenizmu týká

tak se mi zdá že i vaše matka to v těhotenství neměla s tím jodem až tak růžový. Podle toho jak vás čtu

6 0
možnosti

ivko12

20. 1. 2012 14:33
Re: co se kretenizmu týká

Nic si z toho nedělejte autore. Takových lidí co konají dřív než myslí je tady spousta. Ale když přijde na lámání chleba, tito budou v první linii a řvát to já jsem říkal dávno. Houby zaleží na tom co tvrdíl a tvrdí, hlavne že je v kurzu! Já takovým lidem říkam přizdi..... !

0 0
možnosti

Ulator

20. 1. 2012 13:33
že vy jste dnes

seskočil z višně na hlavu a pak si to šel ještě jednou zopakovat?

Matějka mi je sice blízky jako oltář ateistovi, ale Váš článek je smotek nějakého vnitřního rozervání. A ti zlí diskutéři ne a ne Vám pofoukat bebíčko.

4 0
možnosti

cara al sol

20. 1. 2012 13:59
Re: že vy jste dnes

Vždyť má ale recht. Jasně, slova, která volil, si mohl odpustit, ale Havlův morální kýč a potažmo sebevražedně vykolejenou Evropu (či dokonce Západ) pojmenovává celkem trefně.

0 0
možnosti

lomihnát.

20. 1. 2012 13:31
Zřejmě jste absolvoval delší pochod s kuřími oky.

Byla to chyba - kuří oko je jedna z věcí, které nelze rozchodit.

1 0
možnosti

Ulator

20. 1. 2012 13:39
Re: Zřejmě jste absolvoval delší pochod s kuřími oky.

Spíše mi připadá, že autor něco nedokáže rozdejchat;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1556x
Jsem elektroinženýr, obor technická kybernetika - robotika. Ročník 1961.Mým stále výraznějším zájmem jsou bojové sporty a hraniční možnosti ducha i těla.Experimentální psychologie a sebepoznání, filozofie i diskuse a předvídání důsledků techniky - TA.
V neposlední řadě i úplně obyčejný život,kde musíme ověřovat vše,co jsme se naučili.