Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A já jsem se vrátila k vázanému písmu. Poznámky si píši rukou do sešitů a snažím se udržet úpravu. A víte, pane Rýznare, že to byla zpočátku pěkná šichta? Ale zvykla jsem si a dokonce mi řekli lidi, že mám pěkný rukopis. Mám z toho radost, že jsem to dokázala. Celé roky jsem mlátila do klávesnic a zapomněla jsem slušně psát rukou. Nyní mne ten návrat těší.  R^

0 0
možnosti
Foto

J22a31n 97R98ý17z96n41a32r

28. 12. 2012 10:09

Já mám s vázaným písmem velký problém. Absolvoval jsem strojní průmyslovku. Tam jsme museli psát do sešitů "technickým písmem". Výsledek je katastrofální.

Ale zkouším to.

Píšeme stále méně - to je trend. Ale úpadek jemné motoriky - a s ním související změny v psyché - by se neměl připustit. Natož ho ještě urychlovat ve škole.

0 0
možnosti

M94i94l95a94n 87R76a52d59e37k

22. 12. 2012 17:11

pred par tisici lety, kdy se vynalezlo prvni pismo, lide jako vy prohlasovali ze lidstvo zblbne jelikoz uz se nebude muset nic ucit nazpamet. Vyvoj jde dal a dnes se pise na klavesnici.Nebo na mobilni telefon. To se hlavne musi ucit.

4 0
možnosti
Foto

Jen bych chtěl připomenout, že za dr.Husáka se psalo písmem vázaným, nikoli trhaným - separovaným.

0 0
možnosti

Zdá se, že největším bolševikem je autor blogu. Bolševik jako typ myšlení. Bolševik jako člověk neschopný připustit, že i jiný může mít pravdu (ačkoliv nekáže striktně totéž co bolševik). Bolševik nálepkující každého, kdo jen trochu nesouhlasí. Bolševik - to není vlastnost jisté ideologie, to je vlastnost jistých (nepříliš přemýšlivých) jedinců.

5 1
možnosti
Foto

J48a42n 48R52ý82z21n49a42r

22. 12. 2012 11:24

Když se něco toulá a točí již sto let v bludném kruhu - jak to chcete vyrazit?

Ale jinak souhlasím s tím, že bolševik je typ myšlení. Jen je otázkou, kdo tento typ myšlení zastává.

Tichý přitakávač je také typ bolševika ... i když to na první pohled nemusí být patrné.

3 1
možnosti

J29o22s91e44f 94P92o24t50r

22. 12. 2012 10:53

Pane Rýznar,

nerozumím tomu o čem píšete.

Přesto váš článek považuji za "ujetý" a to ze tří důvodů:

- zase operujete Jungem

-máte tam moc urážlivých výrazů

- hlavní důvod, že nemáte pravdu vidím v tom, že říkáte, že plod od matky přejímá myšlenky a emoce. Tím se zařazujete do falešného poudu biologie, kde na př. před 50 lety exceloval sovětský biolog, podvodník, akademik Lysenko

7 1
možnosti
Foto

J35a37n 61R93ý60z98n11a65r

22. 12. 2012 11:21

Jung je klasik.

Psyché matky a plodu není oddělena, splývají spolu-tak jsem to já v článku napsal. S tímto konstatováním by v současnosti podle mého neměl mít nikdo problém.

....

Ale budiž - co je to empatie, p.Potr? Vy si skutečně myslíte, že plod nemá vůči matce empatii?

Co jsou podle vás emoce? Jsou izolovány na jednoho jedince? Fungují na dálku anebo se šíří podáním ruky :-)?

Vaše "bádání" o emocích a myšlenkách pouze zamatlává jednoduchou podstatu.

1 3
možnosti
Foto

Kéž by se psychologové a psychiatři (samozvaní i s razítkem) přestali plést do životů ostatních.

3 7
možnosti

Kéž by lidé jako vy, začali konečně chápat sami sebe. Právě s pomocí psychologů nebo psychiatrů.

5 2
možnosti

No dobre. Vazne si myslite, ze dys-lexie existuje nasledkem traumatu. To me udivilo.

0 0
možnosti

V tomhle má autor pravdu - dyslexie, dysgrafie, hyperaktivita - jsou většinou následky traumatu, buď dítěte samotnýho nebo matky dítěte.

3 0
možnosti

Když se tak koukám na váš styl psaní, tak mám skutečně dojem, jestli nejste tím dysgrafikem a zároveň dyslektikem vy sám.

4 2
možnosti
Foto

J64a48n 61R40ý68z86n85a37r

22. 12. 2012 10:14

I kdyby . Na co to má vliv - vzhledem k obsahu článku?

1 3
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS