Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Od mala jsem byla strašlivá bojovnice. Silná. Bylo to hrozně vysilující. Až nedávno jsem našla cestu, díky své moudré kamarádce, která sama prošla peklem na zemi. "Hele, Bohouši, Ty nejlíp víš a máš mě rád. Odevzdávám Ti to." Nemíjí mě prohry a zklamání, to je jasné, ale zárověň vím, že se jen uzavírají kruhy, kola, vrací se to, co jsem dávala. Je to krásné ve své spravedlnosti. To se mi moc líbí a malinko tuším... I Vy tušíte, čtu toR^. Nepřeju Sílu, přeju Klid.

0 0
možnosti
Foto

:-)! Tak nějak to je. Prostě si ten Vítězný kralevic při odchodu od Krále s Nevěstou v podpaží si musí vše srovnat v hlavě, přijmout a odpustit na všech úrovních. Potom je jeho síla v Klidu. Ale já raději říkám že je v harmonii. Otázka je, jestli víme, co je to Harmonie tady na zemi.

       V rámci cvičení tai-ji se říká, že dokud žijeme tady na zemi, tak TAO má podobu dravé řeky, která se valí z hor do údolí.

      Tak hledám a nacházím. A zase hledám ...

0 0
možnosti
Foto

R^ Jene, Jene, zdá se mi to, nebo jste skutečně ještě depresivnější než má maličkost? ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)!To se těžko měří. Kdo mě kdy znal, tak ví že jsem depresívní nikdy nebyl. Ale je fakt, že se z něčeho proboxovávám. Z něčeho co neumím úplně pustit.

      Deprese to nejsou - max jejich potenciální zdroje. Těžko se to vysvětluje, ale individuální mysl je iluze. A rodinná mysl funguje velice kolektivně.

      Pokud z ní - v jakémkoli věku - chcete vykročit zásadně ven a respektovat např. úplně jiný hodnotový systém, tak vás čekají různé pasti a pastičky. Jako v pohádkách.

      Budhismus tomu říká karmické tvořící síly - ale jsou reálně hmatatelné a působící. Občas se vyplatí setkání s tím, co se na vás lepí. Minimálně proto, že se to zcela jistě nelepí jen na vás.

      Pokud se občas necháte vtáhnout do toho co se vás snaží ovládnout, můžete v malém rozpustit to, co by vás později ve větším dosti potrápilo.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS