Nezařazené

Jan Rýznar

Setkání se světlem - fotoblog

Jen jsem si tak hrál s jedním vánočním dárkem. Světlo a stín, barva i ticho. Co nám může říce Ten, který se sdílný a dává jen beze slov. Je to Ten, To či Ono? .... Ať je to co je to. Pokud to něco je, tak to zcela určitě není ono.

25.12.2011 v 8:32 | Karma článku: 13.25 | Přečteno: 986 | Diskuse

Jan Rýznar

Vánoční :-) pozdrav přátelům a známým - v životě i na blogu

Vánoce jsou svátky klidu a míru ... možná také by měly být i svátkem rodinné radosti ze společného setkání. Setkání koho s kým? Vždyť rodina se schází spolu mnohokrát. Každý den potkáváme své přátele a známé. Každý den můžeme poslat hezký meil anebo zavolat svým vzdáleným přátelům, rodičům anebo dětem.

24.12.2011 v 21:10 | Karma článku: 12.03 | Přečteno: 972 | Diskuse

Jan Rýznar

Amatérští jeskyňáři v r. 1984 - Plánivy - fotoblog

V rámci předvánočního úklidu na mě bafly staré fotky. Kamarádi mě tenkrát pozvali do jeskyní Moravského krasu. Dostal jsem základní instrukce ohledně výzbroje a už se jelo. Poprvé to bylo "lehké" osmihodinové ťuknutí. Ale kolena se mi i tak klepala strachem z několika dost náročných momentů a já se zapřísahal, že už nikdy více. Měl jsem za sebou chvíle, kdy jsem zažil děsivý pocit:"Odtud mě nikdo nevytáhne! Ať se děje co se děje musím si pomoci sám."

17.12.2011 v 19:22 | Karma článku: 13.67 | Přečteno: 1438 | Diskuse

Jan Rýznar

7.leté slečny - líbí se? - fotoblog

Blonďatá je moje dcera. Tenkrát jsme jí říkali Čipajs. Moje žena byla o 14 let starší než já. Tmavovlasá Nika mi říká s hrdostí dědo. Vyrůstaly jako sestry a zůstalo jim to. Fotkám je teď 14 let, takže holky jsou už velké. Ale zůstalo jim hodně z tohoto období. Nedávno jsem s nimi byl na jedné akci a mohl je pozorovat jak jsou šťastné spolu a své štěstí šíři kolem sebe. Každá z nich musela životu zaplatit dosti velkou daň. Naštěstí - anebo právě proto - je v nich stále těsně pod povrchem světélko. Přeji krásný den, milé holky ...

28.11.2011 v 12:33 | Karma článku: 15.43 | Přečteno: 2153 | Diskuse

Jan Rýznar

Vize nového právního řádu v ČR

Stávající právní řád v ČR vznikl převzetím komunistického právního řádu bývalé ČSSR.Tento právní řád byl postupně kontinuálně upravován. Začátkem 90.let snad převažoval naivní entuziasmus, ale velice brzy se dostala tvorba nových zákonů a reforma právního řádu ČR pod obrovský tlak účelových lobistických skupin, které od začátku 21.století jednoznačně převažují.

22.10.2011 v 4:04 | Karma článku: 14.70 | Přečteno: 1114 | Diskuse

Jan Rýznar

Diskuse k jasné deklaraci postoju cz zahraniční politiky

Nebýt p.Bátory,tak nejspíše ani nevíme,že máme nějakého ministra zahraničí.O sebevědomé,přímočaré a jasně deklarované politice ani nemluvě.Ale pokud nás zajímají naše důchody a kurz koruny k jiným měnám,musí nás zajímat i zahraniční politika.Přece nenecháme spící ministry a nerozhodně bázlivé premiéry zašantročit a podupat nově rašící národní hrdost i ambice být důležitými hráči v celosvětové politice.Tato hrdost pramení z nově se obnovující etické jistoty českého národa - včetně integrovaných i mimoevropských etnik.

20.10.2011 v 20:10 | Karma článku: 12.53 | Přečteno: 754 | Diskuse
Počet článků 228 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1556
Jsem elektroinženýr, obor technická kybernetika - robotika. Ročník 1961.Mým stále výraznějším zájmem jsou bojové sporty a hraniční možnosti ducha i těla.Experimentální psychologie a sebepoznání, filozofie i diskuse a předvídání důsledků techniky - TA. V neposlední řadě i úplně obyčejný život,kde musíme ověřovat vše,co jsme se naučili.