Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

Gmurr

21. 10. 2011 15:16
myslim,ze mate spatne informace

ne?

0 0
možnosti
RH

djelem

21. 10. 2011 8:25
Souhlas !

R^[>-]

0 0
možnosti
G

gunny

21. 10. 2011 7:11
inženýre

vy jste kůl ;-D

0 0
možnosti
K

krakatitt

21. 10. 2011 6:27
Ach jo, zase

neuvěřitelný blábol.

0 0
možnosti
K

kram.bigbloger.lidovky.cz

21. 10. 2011 0:41
.

" není schopen pochopit rozdíl mezi homosexualitou a homosexualismem" - tak ten rozdil predevsim neni schopen pochopit nikdo mimo Ceskou republiku, kde tahle blbost vznikla a par expertu si na ni zalozilo retoriku, nicmene krome teto sekty to opravdu nikdo nechape. Tudiz se nedivte, ze i vy zustavate nepochopen.

0 0
možnosti
KR

Kokodák, rebirth

21. 10. 2011 0:24
Klaus je ekonom s nadhledem?

Už nic nepijte, bitte;-D;-D

1 0
možnosti
KR

Kokodák, rebirth

21. 10. 2011 0:27
Re: Klaus je ekonom s nadhledem?

(a za tečkou je vždy mezera, Herr Ingenieur...)

0 0
možnosti
B

bofums

20. 10. 2011 23:49
Milý inženýre!

Elektrotechnika je Váš obor, proto Vás moc prosím, abyste pokud možno volil výrazy, které budou  Vašemu

věku a vzdělání odpovídat. Nemusíte souhlasit, ale nemusíte ani urážet !  Pan Schwarzenberg  Vás stejně

číst nebude / zaspí to / a pan prezident rady nepotřebuje.  Svým psaním mu nepomůžete- naopak!- uděláte

jen radost jeho nepřátelům. Mimochodem- kand. na prezidentský úřad může za jistých podmínek každý,

ale jistě není o co stát- je to svým způsobem řehole a nevděčná role- " není na světě člověk ten, aby..."

0 0
možnosti
K

kevinbb

20. 10. 2011 23:38
Douhlas.

Uz pred lety bylo pozde!!!

R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1556x
Jsem elektroinženýr, obor technická kybernetika - robotika. Ročník 1961.Mým stále výraznějším zájmem jsou bojové sporty a hraniční možnosti ducha i těla.Experimentální psychologie a sebepoznání, filozofie i diskuse a předvídání důsledků techniky - TA.
V neposlední řadě i úplně obyčejný život,kde musíme ověřovat vše,co jsme se naučili.