Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J69i53ř97í 65K28i35n31d52l

25. 12. 2012 11:09

To vítáte návrat slunce tancem jako staří Slované a vzpínáte ruce ke slunci. Chtěl jsem tu zkusit, vzal jsem i rumba koule, ale slunce není vidět je mlha. Všichni jsme hrozní ateisti.  V místních novinách se objeví malinká zpráva, že v kostele bude Vánoční mše Jakuba Ryby dne 24.12. v 15:00 hodin. Ten den je kostel je narvaný k  prasknutý a to mladými, střední generací a  s podivem je zde málo rychlých holích. V kostele je ticho a všichni poslouchají. Na závěr všichni povstanou a zpívají koledu Narodil Kristus pán. 90 procent má lucerničky, aby si z kostela odnesli betlémské světlo. Stejně je to při půlnoční mši.  Kostel je plný a lidi v kostele zpívají koledy a na závěr  Beránku boží. Pořád při dobré vůli v tom nemohu najít návrat slunovratu

5 1
možnosti
JK

Jsem si jistá, že autor nikde nic nehledá a ani se nezmiňuje, že by jste někde (zrovna vy) něco našel. Píše o svých pocitech a svém vnímání. V mnohém se s ním ztotožním. Konec roku pro mě má určitě duchovní rozměr, jsem ale stále méně ochotná k nim přizvat (jakoukoli) církev. Je to pro mě mocenská instituce, která slouží sama sobě, ne lidem, ne Bohu a už vůbec ne víře. Kdyby byl Vatikán pochodní, která by šla v čele příkladem duchovní a morální čistoty a lásky k bližním, bylo by na světě nepoměrně lépe. Ale není. A nebude.

1 2
možnosti
PS

P37e27t67r 83S70k33á26c84e46l

25. 12. 2012 23:36

Bude líp, v tom se neshodneme. Pokud nehodláte přizvat jakoukoliv církev, doporučuji otevřené společenství Kruhu přátel, více viz http://www.bruno-groening.org

Stále totiž platí:

"Jsme svobodné bytosti,

jež v nekonečnu nekonečna samy sebe tvoří". > J.A.Komenský.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1556x
Jsem elektroinženýr, obor technická kybernetika - robotika. Ročník 1961.Mým stále výraznějším zájmem jsou bojové sporty a hraniční možnosti ducha i těla.Experimentální psychologie a sebepoznání, filozofie i diskuse a předvídání důsledků techniky - TA.
V neposlední řadě i úplně obyčejný život,kde musíme ověřovat vše,co jsme se naučili.