Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

Milý pane Rýznare,

Tento rozhovor proběhl ve Švandově divadle před diváky, není to tedy rozhovor dělaný pro účel blogu ani novin. A nepsal jsem tam dataci, protože jsem to považoval za zbytečné. Rozhovor proběhl v prosinci 2005. Váš předpoklad je tudíž mylný. Nehledě na to, že je rozdíl mezi společenskými a exaktními vědami. Pokud článek dobře čtu (a zpracovával jsem jej velmi pečlivě osobně), není v textu o teologii ani zmínka. Zdá se mi, že v článku čtete pouze to, co v něm číst chcete, protože názory pana Grygara evidentně nesdílíte. 

Mějte se.

David Hrbek

8 0
možnosti
Foto

Podíval jsem se až teď na Váš článek a s překvapením jsem zjistil, že se tam slovo teologie ani jednou nevyskytuje. Jiří Grygar řekl, že tzv. vědeckou metodu - na rozdíl od pavěd - používají vědy přírodní. Tudíž nemínil tím teologii a určitě ani ne např. matematiku nebo filosofii.

Pan Rýznar tu skutečně dělá závěry, které se z Vašeho blogu neplynou. Trochu jsem na jeho článek naletěl, viz mé příspěvky níže, ty však stále platí. Frapantní a pro p. Rýznara nešťastné je ten datum prosinec 2005. Dle mne by p. Rýznar měl dát k článku dodatek a Vám i Jiřímu Grygarovi se omluvit za zkreslování Vašeho blogu.

0 0
možnosti
Foto

Jednu věc jste nedomyslel. Třeba Jiří Grygar hodlá tu pavědu rozvracet zevnitř, právě coby poradce Dominika Duky.!!

A buďte v klidu, Vás si Duka za něj jako náhradu určtě nevezme. ;-)

0 3
možnosti
Foto

J90a76n 72R74ý19z10n43a43r

16. 3. 2014 16:30

To se mu nedivím. Ale jinak máte pravdu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1556x
Jsem elektroinženýr, obor technická kybernetika - robotika. Ročník 1961.Mým stále výraznějším zájmem jsou bojové sporty a hraniční možnosti ducha i těla.Experimentální psychologie a sebepoznání, filozofie i diskuse a předvídání důsledků techniky - TA.
V neposlední řadě i úplně obyčejný život,kde musíme ověřovat vše,co jsme se naučili.